Variant A: 30 km-woonstraat met parkeerhofjes als uitritten

Bij Variant A is uitgegaan van het principe dat de parkeerhofjes in het midden en links op tekening aansluiten als parkeerterrein op het Sandrinapad. Het autoverkeer dat deze parkeerhofjes verlaat moet voorrang verlenen aan alle verkeer op het Sandrinapad.

Doordat deze aansluitingen via uitritten worden vormgegeven, hebben ook voetgangers op deze uitritten voorrang.

Om de snelheid op het Sandrinapad te beperken is tussen de beide parkeerhofjes gekozen voor een wegversmalling. Deze kan eventueel ook worden gecombineerd met een verkeersdrempel. Op het kruispunt Sandrinapad/Van Duvenvoordepad is een zogenoemd kruispuntplateau opgenomen in het ontwerp. Het kruisingsvlak ligt hier verhoogd ten opzichte van de rijweg.

Reactietermijn gesloten

De reactietermijn is inmiddels gesloten. Belangstellenden konden van 13 april tot en met 4 mei reageren op de onderstaande varianten. We bundelen alle vragen en reacties die via deze site zijn binnengekomen of die zijn gesteld tijdens de bewonersavond van 20 april of via de e-mail. Gezien de vele reacties, kan de beantwoording iets langer duren. Voordat het college van burgemeester en wethouders een besluit neemt, komt er een nieuw moment om u hier verder over te informeren.

Afbeeldingen

Cookie-instellingen